Sunday, October 11, 2009

aku pembawa malang?

9oct09 , friday
.cam cuak je kan tajuk entry nie . huakaka~
. actually ari nie aku bwk malang kat sowang mamat nie
.aduhh cian dye
.ari nie aku, mak n yaya nak g care4

*picca sekadar hiasan*
ekeke

.setiba je kat care4 n dpt parking kete
.aku pun cam biase la btl2 kn tudung kat cermin kete
biar kasi chumil sket
. hikss~

ttibe je dari jauh aku nampak de sorang mamat naik moto nk masuk simpang care4 . aku pun cpt2 panggil adik aku yaya suh tgk mamat tu sat lg lalu. " neca nengok de mamat pakai baju melayu lalu " . " keje govt lah " . mamat tu pun terus pandang . aku n yaya dgn cenyum gatal terus pandang tmpt lain bile mamat tu pun pandang gak . bajet malu2 la konon . ekeke~ dgn sekelip mata ttibe je aku dgr bunyi BOOOMMM!! time aku toleh aku tgk mamat tu melambung 1st then jatuh atas jalan dgn helmet, jam tgn n spec mata t'campak . aduhh . 1st time aku tgk xcdent dpn mate aku . mamat tu langgar bontot kete dpn yg tgh Q nk masuk parking . mm, cian mamat tu . rase nk tolong je time tu . tp takut n rase bersalah sgt . pastu dtg la sorang pakcik yg baik ati tolong kutip jam, helmet n spec dye . tersentap jantung aku tgk mamat tu melambung . bile lalu sblh dye rase nk mntk maaf je . tp aku just wat muke simpati je kat dye . dye pun tunduk je sambil pegang tangan dye . aku tgk mcm wrist drop je . aduh ciannye . kalo dye wat x-ray, mintak2 la dye x ape2 sbb badan t'hentak td .
mm, kecian kat dye
MyEm0.Com ouh nak nangish pulaMyEm0.Com cian dia . cian dia . cian dia .


moral of the story : jgn gatal nk toleh nenek cun nak lintas jalan or whateva la . focus pd pemanduan . igt la org tersayang =)
: yg sedang duk tepi jln or lintas jln . lintas aje la . jgn gedik2 sblh lmpu
isyarat tu . hiks~ ngee~

*picca ats tu pemanduan x berhemah . drive sambil men sms *
ekeke~

8 comments:

ZooL Hilmi said...

Assalammualaikum... mmm..kesian tengok budak tu... mmm...dulu zool banyak kali jatuh motor..
mmm...last2 zool beli kereta pasal dalam sebulan je 2 kali jatuh..motor..mmm.. apa2 pun nasihat yuyun tu berguna sangat.. pasal dulu ada member adik zool dia bawak motor tapi pandang awek last2 jatuh masuk longkang dan kepala berjahit...tangan patah...kesian betul...he3
tapi kelakar jugak dengar cerita macam tu...he3

ZooL Hilmi said...

Assalammualaikum... mmm..kesian tengok budak tu... mmm...dulu zool banyak kali jatuh motor..
mmm...last2 zool beli kereta pasal dalam sebulan je 2 kali jatuh..motor..mmm.. apa2 pun nasihat yuyun tu berguna sangat.. pasal dulu ada member adik zool dia bawak motor tapi pandang awek last2 jatuh masuk longkang dan kepala berjahit...tangan patah...kesian betul...he3
tapi kelakar jugak dengar cerita macam tu...he3

Yuyun said...

hehe kecian kn dye..mm..mmg bhye kn nek moto.. mmg la ajal maut d tgn tuhan..tp kte still bley elak kn..

mm..bgs2 dh bli kete..ley bwk ronde..ngee~

ZooL Hilmi said...

mmm... nak ronde ke mana lah zool ni... pergi balik kerja... lepas tu balik rumah rehat je tak pergi mana2...

Yuyun said...

ouh shiannye.. xpe la..jd prince protected.. ngee~

ZooL Hilmi said...

mmm...he3... prince protected.. mmm.. dapat gelaran baru pulak....mmmm...thank you follow blog zool... mmm.. zool ada buat link url zool.. link tu ada dalam blog zool bela atas sebelah kiri.. copy code.. paste kat java/html

Yuyun said...

oke dh copy ;) ngee~ actually mende tu tu pe ek..hehe..sowy yun nie xteror sgt berblogging nie..ekeke~

ZooL Hilmi said...

mmmm....he3...yuyun nampak tak belah yuyun ada blogger malaysia kat belah kiri atas kan...
zool punya lebih kurang macam tu lah... copy code link... nanti keluar picture blog zool.. bila yuyun click terus direct pergi blog zool...mmm..he3...mmmm