Sunday, July 18, 2010

:: sakitnye ati aku! ::


MARAH! KECEWA! NAK NANGIS!

i dari JOHOR oke. susah payah dtg demi janji2 & plan yg tlh dirancang berkurun lamanya. menunggu tren almost 1 hour. berasak2 dlm komuter yg mcm nak terbalik tu demi u oul sumer. terpinga2 di mid valley dlm kelaparan. menunggu dan terus menunggu selama 4 hours. akhirnya aku bla dari situ dgn perasaan sgt2 menyakitkan hati. nasiblah boyfee aku x ikut kalo x mmg pekena lah aku gelak gan dia. sedangkan adk aku yg temankan pun dah hangin 1 badan! sibuk sgt urus pakai laki kan. sampai janji2 pun sumer x tepati. nak kate aku marah? yes, mmg aku marah. igt! aku dari johor oke. len lah u oul dkt ja. aku nek kL semata2 utk nie. tp u oul dah buat aku hilang arah tujuan bila sampai sana. nak suruh aku tunggu sampai kul 3 ptg? janji kul 11 rite. sory aku x akan tunggu k. igt umh pakcik aku mcm rumah sewa? blh kuar then balik bila2 suka? MAAF? mcm dah x de makna kan maaf tu. senang sgt~ oke aku akan igt sampai bila2. tp bkn utk berdendam. cuma sbg pengajaran pada hari esok. i keep hold dis word : whats comes around goes around. now, i dh blh nilai org yg mcm u oul yg ckp berapi2 & janji berbatu2 tu.

cik nunu's quote : ' sumtimes TERJUMPA lbey baek dari BERJUMPA ' (i agree)

0 comments: