Sunday, February 6, 2011

: hai yaa yaiii :

. saya tak boleh tengok awk susah aty. nnty saya pun susah aty jugak =.='. masuk minggu nie dah minggu ke-5 awk masuk kuliah. dan minggu ke-5 nie jugak awk dah amik paper exam yg pertama. saya tahu saya nie cuma pandai ckp je suruh awk pandai2 manage tyme antara kerja & study. tapi saya tak berada kat tempat awk kan. jadi mana lah saya rasa keserabutan yang awak alami tu. oke2 skrg saya dapat rasakan. dats why now saya tak merengek2 mcm budak kecik mintak d amik perhatian macam dulu kita muda2 tuh. saya sgt memahami awk kan kan? gf sape lah nie. dah lah comel baik hati pulak tu. huahuahua :D oke2 serius~ walaupun now kita dah less msg, less story2, saya tetap d samping awk oke. jerit lah kat saya, mengeluh lah kat saya, lepaskan lah segala stress yg awak rasa. saya akan menjadi pendengar setia awk. ceewahhh =.= at least awk akan rasa lega bila dpt share kan sst. saya akn jadi supporter awk oke. insyaAllah. yg selebihnya mohon dekat Allah s.w.t kerana Dia yg maha mengetahui setiap sst. awak jgn risaukan saya. saya baik2 je. walaupun kadang2 saya terasa jauh je dgn awk, mood asyik ke laut je tp selera makan saya tetap bertambah. hihihiiii :D awk jgn risau ea. awk kata awk makin kurus ye. mm ciannyee awk. makan minum pun tak terjaga. jadi cpt2 lah amik saya jadi suri hati awk merangkap mama awk, jururawat awak, chef awak, bibik awak yang akan menjaga makan minum pakai tido sakit pening awk :D gerenti on time :) sbb cita2 saya tinggi nak jadi surirumah sepenuh masa :D jadi awk tak mo ssh2 aty lg ye. saya yakin awak boleh. ini utk masa depan awak, masa depan saya juga. hihiii. masa depan kita bersama. insyaAllah ada kemanisan d sebalik kesusah payahan awk skrg =)

dan saya...

i believe i could never care less of people whom i love


.:: suke ar pic awk yg nih. mcm muke ex boyfren saya yg kat korea. ala yg hero filem
my girl tuu. suke tak suke tak? jap lg nak tgk cermin lah tu. huehuehueee..

lebiuuuu b
~much much love~
mwahhhhhh

/(,")♥(".)
./♥\../█\
_||_♥_|_

0 comments: